mandag den 30. september 2013

Wisconsin Science Festival + homecoming float

I fredags skulle kemi og fysik klasserne på tur. Vi skulle tilbringe dagen i Madison, hvor der blev afholdt Wisconsin Science Festival 2013. Her var der en masse boder med forskellige ting og vi skulle vælge tre boder at skrive en aflevering om. Jeg gik sammen med Juliana, Bailee, Hannah, Cierra og Caitlin. Vi blev færdige allerede efter en halv time, så vi havde 1 1/2 time tilbage. Juliana og jeg valgte at gå over til den nærmeste 'food court' mens de andre ville på Subway. Efter vi havde spist valgte Juliana og jeg at vandre rundt på hele på hele Madison Universitys campus (hvilket nok svarer til Kongens Have x30). Vi tog en masse skøre billeder, spiste is og nødt det gode vejr, indtil vi mødtes op med resten af klassen og tog hjem. Her er nogle af de billeder vi tog!



Juliana foran en kirke.                       Mig foran en tilfældig statue!

Juliana & jeg foran et hus med Wisconsin skilt.


Juliana, Mig, Hannah, Bailee & Cierra!

Juliana & jeg!

Fredag aften var der football kamp på hjemmebane. Alle volleyball pigerne har det der hedder 'concession stand duty' - det vil sige at en % del af det de tjener ved at sælge mad, slik, drikkevarer osv. til kampene, går til deres volleyball hold. Siden jeg er ca. den eneste som ikke spiller volleyball på denne skole plejer jeg bare at hjælpe lidt til alligevel. Men Juliana var der ikke fredags til kampen, da hun havde andre planer, og det er normalt hende jeg snakker med til football og volleyball kampene. Men endte så op med at snakke rigtig meget med Beckie, som også er Junior. Vi har vildt meget tilfælles og hun jokede flere gange med at jeg skulle have boet hos hende! Min værtssøster kan i forvejen ikke rigtig lide hende, så tror ikke det hjalp på det - men jeg synes hun er rigtig sød. Her er lige et billede af solnedgangen til kampen, da jeg glemte at tage billeder af selve kampen.


Lørdag og søndag har vi arbejdet på vores homecoming float. Det er en trailer man skal dekorere til en homecoming parade inden selve festen. Hver årgang laver en og så bliver der kåret en vinder! Her er et billede af vores! Et hegn med alle vores navne, en cardinal (skolens maskot) og en fodboldspiller der løber efter fuglen. Grunden til at den holder et stort 'D' er fordi hvert år er der et slogan. I år er det "We got the D in one three" - oversat til "we got the D(efence) in 2013". Så vores cardinal har altså et D i hånden... Ved ikke om det gav nogen som helts mening :-)


Vores float in process!

We got the D!

Her er den så! Vi mangler bare at sætte skiltet 'class of 2015' fast.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar