fredag den 6. september 2013

New York

Jeg undskylder for den sene opdatering, men må ærligt indrømme at de få stunder jeg faktisk ville have haft tid til at skrive et indlæg her på bloggen, har jeg simpelthen ikke haft energi til det... Anyway, New York var helt fantastisk!

Vi startede ud med at skulle mødes i lufthavnen hvor jeg blev glædeligt overrasket over at se Milla, Bella og så Sara og Jojo (mor, far, Emilie og farmor var der selvfølgelig også)! Vi var 6 danskere i alt og vi fløj alle samlet til London, Heathrow - men derefter skulle jeg med et tidligere fly til New York. Så jeg ankom ca. 4 timer før de andre.

Dagene foregik på den måde at vi skulle mødes kl. 07:45 begge morgener, hvor vi skulle på guidet tur (både i bus og på gå-ben - vi skiftede ind i mellem) til kl. 13:00. Og så fra kl. 13:00 til 17:45 måtte vi dele os op i grupper og rende rundt i New York hvor vi nu ville. Første dag var vi i Central Park, kørte rundt på mange af de kendte gader, Times Square, vi så FRIENDS lejligheden, og Grand Central Station. Den næste dag tog vi færgen ud og så Frihedsgudinden, Brooklyn Bridge, SoHo, China Town, Little Italy og sikkert en hel masse andet som jeg har glemt.

Alt i alt var den en rigtig fed tur, og vores guide, Dennis, var rigtig god - så det har været to spændende  dage!


Central Park



Friends lejligheden


Grand Central Station


Times Square


Den røde trappe


Manhattaaaan


Der har vi den overraskende lille frihedsgudinde


Brooklyn Bridge + Manhattan (stod i Brooklyn da jeg tog billedet)


Der har vi mig!


Little Italy (den eneste italienske gade tilbage i NY)


Til sidst et billede af en gade i China Town

Ingen kommentarer:

Send en kommentar