tirsdag den 24. september 2013

Ting og sager her i weekenden

Tænkte at jeg ville opdatere om nogen ting der er sket siden sidste indlæg. Tilstanden mellem skolen og familien er jeg igang med at snakke om med Explorius og Nacel - skal selvfølgelig nok opdatere når der er mere at fortælle om. Men dette indlæg er bare nogle diverse ting jeg har lavet den seneste tid.

Jeg føler jeg har været til snart 100 volleyball kampe - overdrivelse fremmer forståelse - men har i hvert fald været til mange. Og var til en "volleyball tournament" i lørdags hvor jeg var så heldig at sidde alene i ca. 5 timer og se på pigerne der spillede volley... Var ærlig talt tæt på at falde i søvn ved de sidste to kampe! Anyway, 1 time efter de var færdige var jeg blevet inviteret med til noget forældre + volleyball spiller picnic i en af pigernes hytter væk fra byen. Så alle pigerne fra Varsity holdet var der + forældre + mig. Det var super hyggeligt, vi spise mad, spillede nogle spil ude ved markerne, sad ved bålet og til sidst sad vi ude på den lille veranda klemt sammen under et par tæpper. Her er lige et billede af den virkelig flotte solnedgang (den var flottere i virkeligheden).


Om søndagen tog vi ud til noget der hedder Oakwood Fruit Farm hvor de har ca. 10-15 forskellige slags æbler, æblemost, æble-slushice, æble donuts, kandiseret æbler, alt i alt alle slags æbler! Så vi har nu et kæmpe lager af æbler, æblemost, men de der æble donuts er dog allerede spist... De smagte fantastisk kan jeg hilse og sige. Her er så mit kandiseret æble med snickers på, hæhæ!


Mandag (som stadig er i dag for mig) har nok været den bedste dag jeg har haft her indtil videre. Efter skole kom jeg hjem og lavede ingeting fordi vi ingen lektier havde for, så jeg skypede med min skønne kusine, Shila i lidt tid og så gik jeg ned for at spise ca. halv syv. 5 min efter kom alle pigerne fra klassen myldrende ind af døren og min værtsmor går så ind i et tv værelse ved siden af og lukker døren. Senere kom drengene og næsten hele klassen (junior årgangen) kom hjem til os fordi vi skulle planlægge ting angående homecoming. Her er der nemlig både et optog med hver årgangs dekoreret trailer (som de kalder float her), man skal pynte et vindue i en butik på Main St., have et kampråb, lave et lille humoristisk teaterstykke og til sidst dekorere et hegn henne ved skolen. Tror stadig vi mangler at lave halvdelen, fordi halvvejs igennem synes nogen af pigerne at de skulle lære at "twerke" - så det fik vi alle et godt grin ud af og har nok en af de heldigste videoer, da Mackenzie som stod op af vægen ramte ind i Shyann - og jeg var så heldig lige at filme i det øjeblik! En time senere var de fleste taget hjem, men vi besluttede os for at tage en tur i Garys truck. Så Mackenzie, Nathan og Gary sad indenfor, mens Morgan, Makayla, Shyann og jeg sad bagi ude i det fri og så på den stjerneklare himmel mens vi kørte ned af landevejene! Det var simpelthen så fantastisk. Med vinden der suste, musik, stjerneklar himmel - men det blev godt nok koldt til sidst da vi alle var kommet afsted i strømper uden sko (havde dog nået at fange min hoodie inden). 

Til sidst kan i lige få et billede af Cierra i kemi timen med nogle lækre sikkerhedsbriller på, og så lige et "mirror selfie" ude på et af skolens toiletter :-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar