lørdag den 29. juni 2013

Vellykket visum

D. 26 juni var jeg inde på ambassaden for at aflevere min ansøgning til visum. Jeg havde hørt en masse om et interview man skulle igennem, men der var kun et par spørgsmål fra manden bag skranken mens han ordnede det sidste på computeren. Jeg var der inde i ca. en time og fik så af vide at der ville gå en uge før jeg ville modtage mit pas med mit visum i.

Det er nu tre dage senere og mit pas er allerede ankommet :-) Det var igår da jeg var ude og køre med min søster da bilen skulle på værksted, og da vi kom hjem lå der en kvittering fra posthuset om at jeg kunne hente et brev fra den amerikanske ambassade imorgen.

Så her er mit fine visum, nu mangler jeg bare en familie og en afrejsedato og så er jeg klar til at rejse!


1 kommentar:

  1. Super fin blog - jeg glæder mig til at følge med :)
    // www.beinginamerica-byemma.blogspot.com

    SvarSlet